NYA LYNX RACING!
DET BLIDDE INGEN REV OM NÅGON NU TRODDE DET.
HÄR I DAGARNA PRESENTERADES LYNX NYA 440. INTE NÅGRA STÖRRE FÖRÄNDRINGAR KAN TYCKAS.
Ny Tändningsomkoppling för uppvärmningssystem av avgassystem och klickerstötdämpare bak.
Den har fått ny optimerad fjädrings/ stötdämparkalibrering och förstärkningar på vissa punkter I boggisystemet. Lättare boggihjul.
10 kuggars drivhjul med både in- och utvändig drivning.
Nytt drivband med 38 mm profiler och öppnade kuggluckor för de nya drivhjulen.
Förutom ny utväxling 20/45 p.g.a. de större drivhjulen har den även fått förstärkningar i själva fotstegen och vid fotstegens avslutning.
TRA III primärvariator och HPV27 VSA sekundärvariator med bredare variatorrem och slutligen förbättrad kylning och ventilation för bromsen.
|